Sidor

Leta i den här bloggen

onsdag 5 januari 2011

Bushuset

I måndags efter lunch åkte vi ju till Bushuset.

Där var det 120 knyck, konstant!

Nästan, i alla fall....
Kom igen nu, brorsan, jag vill hoppa mera!

Tittut, därnere!

Asgarv!

Discorummet!
Detta är en av Theos favoriter!

Det kan dansas hur länge som helst, bara basen dunkar på i rätt tempo!

Skönt att ha en lillasyster att skylla på när man egentligen är för stor för det här...

Molly vill INTE att Ludvig ska hjälpa!
Kan själv!

Eller...

Jag åker nog den här rutschkanan i fortsättningen.

Kom igen, Adam, nu skyndar vi oss upp igen!

Vi tar den här vägen!

Och sen bär det utför igen!

Den här rutschkanan tyckte Ludvig var lagom.

Oj, oj, oj, den var visst alldeles för farlig! Han lyckades slå sig (enligt honom) sönder och samman när han gled utför den ootroligt höga och superbranta kanan.

Åh, det där som Ludvig leker verkar kul, jag hoppar in och leker jag med!

Nämen, äh, Molly, jag bara skojade...

Lite fika...

behövs ju alltid.

Molly var tvungen att ta ett väldigt viktigt samtal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...