Sidor

Leta i den här bloggen

söndag 5 februari 2012

Morgonpromenad i 16 minusgrader!

Uppfriskande men nödvändigt! Zingobus hade otroligt bråttom ut i dag, struntade fullkomligt i att det var svinkallt ute och snöade...

Nu är vi inne igen och jag är helt, totalt klarvaken.

Men det är nog bra, för dagen är full av aktiviteter. Molly ska dansa klockan 10, i Mölnlycke, klockan 11 ska Ludvig vara i kyrkan, i Landvetter och klockan 14 far vi till Mölnlycke igen, för Theos dans, killgrupp den här gången. Tänk vad lugnt och skönt jag hade det när jag jobbade söndagar, varmt och skönt på en enda plats. Visserligen massa ungar runt mig men jag tog ju bara den roliga biten med dem.

Nä, nu är det dags för lite helgfrukost innan allt kör igång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...