Sidor

Leta i den här bloggen

onsdag 1 december 2010

Min dator är supportnappad

Jag har ju haft jätteproblem med att installera löneprogrammet på datorn. Har haft mailkontakt med supporten på Visma men inte fått ordning på det. Nu har de tagit över min dator för att hjälpa mig men jag vet inte hur bra det går. Nu är kl 12.15 och de har hållit på sedan kl 10. För att få ordning på ett litet löneprogram? Skönt ändå att veta att det inte bara var jag som var korkad och inte fattade... ;-)

Published with Blogger-droid v1.6.2

2 kommentarer:

  1. Skönt det där med datorn ;) Vad är Linnea för sjuk? Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, det är en lång historia detta med Linnea. Ska nog ta och skriva ett sammanfattande inlägg om det. Men kortfattat så har hon (vad de tror) en slags migrän som ger synbortfall, långvariga sådana. Som längst har synen varit borta 4 månader på vänsterögat. Just nu är det snart två månader. Den här migränen är ju en systemsjukdom som påverkar hela kroppen, så förutom konstant huvudvärk, så funkar inte magen på henne, delar av kroppen kan domna för henne, hon svimmar lite här och då, trötthet och värk mm. Hon har en fungerande medicinering som stabiliserar det mesta utom mage och huvudvärk. Men för ett tag sedan provade vi att ta bort medicineringen men då kraschade allt för henne och hon blev inlagd igen. Nu har vi börjat igen men hon fick så mycket biverkningar av detta så vi kunde inte ta lika stor dos som innan men då hjälper det ju inte helt, så nu, sen igår testar vi med full dos igen... Och håller tummarna för att biverkningarna lugnar sig snart.

    Kram!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...