Sidor

Leta i den här bloggen

söndag 31 oktober 2010

Mormor & morfar

Mina föräldrar har varit här idag och varit barnvakt. De har varit barnvakt åt Frida hela helgen eftersom Ninna och Henrik är i Stockholm. Och eftersom det blev allt detta med Linnea så tog de med sig Frida hit och passade hela högen här hemma, så jag kunde jobba. (Fast de behövf inte barnvakta Lisa och Ludvig för de är ju fortfarande på Hikaricon.)

Vilket sjå de har haft! Två 1 1/2 åringar som hela tiden ska vara hos samma person, en 5 åring som inte vill alls och en 17 åring som bara ser på ett öga, har världens huvudvärk och närsomhelst kan ramla ihop i kramper. Lägg sen till att det var ett tag sen de hade småttingar och dessutom mammas onda fot uppe på allt...

Men med bara några smärre missöden så tog de sig igenom dagen och maten stod på bordet när jag kom hem!

Tack för hjälpen, snälla mamma och pappa! <3 Linnea har fortfarande inte haft fler kramper! Hoppas, hoppas att det håller i sig nu! Jobbet har gått jättebra idag! De allra flesta var på toppenhumör och tyckte att alla övningar var kul! Nästa söndag är jag ledig eftersom det är höstlov. Kanske går vi ut och äter då, det är ju dagen innan jag fyller 40... Jag har alltid tänkt mig att jag ska ha en stor fest med massor med folk för att fira min 40 års dag men nu har det varit så mycket det sista året, med sjukdomar, jobb, bäbisar, flytt och annat, så jag känner att jag orkar inte dra ihop något sånt nu. Känns tråkigt men så blir det ibland. Och jag fyller ju 50 så småningom...

Published with Blogger-droid v1.6.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...