Sidor

Leta i den här bloggen

tisdag 2 november 2010

Åh, nu är Molly sjuk också!

38.8 hann hennes temp upp i innan vi fick i henne panodil. Måste ju ge henne det vid 38.5 pga hennes feberkramper men dem slapp vi i alla fall.

Jag mår fortfarande skräp. Orkade vara uppe i 15 minuter och titta på slutet på 2 1/2 men. Och det var under inverkan av Naproxen. Sen var det sängen igen!

Linnea kör sitt video-EEG just nu. Massa trådar på huvudet och en videokamera som filmar henne. Låter som ett drömscenario för en tonåring... ;-) Det känns jättejobbigt att jag inte kan vara med henne men jag hade nog inte varit till någon större nytta.

Jag har fått boka om bankmötet jag skulle varit på idag. Vi ska ju flytta över företaget till Nordea. Det har varit på gång länge men det har varit så mycket strul med många saker, så nu skulle vi satt oss ned och fått ordning på allt, en gång för alla. Men men, det blir i nästa vecka istället.

Jag har även fått flytta på min tandläkartid som jag hade i morgon, så det blir i slutet på november.

Och nu är det klart! Mangan och Frida tar över Gundla Mosse efter bror och svägerskan, när de flyttar till sitt fina hus i Fritsla. Mangan delade ju den lägenheten med Labbe innan jag kom in i bilden. Och nu är han tillbaka, stadgad och betydligt mognare! :-)
Published with Blogger-droid v1.6.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...