Sidor

Leta i den här bloggen

torsdag 4 november 2010

Dags för ytterligare besök på Ekmanska!

Nu ska vi strax åka till Ekmanska med Theo till Ekmanska för att kolla upp honom och alla hans infektioner och trötthet. Hoppas att det bara är vanlig hösttrötthet och inget annat...

Men vi kanske inte kommer iväg för herr Trams vill göra annat... Vad som helst utom det jag säger till honom att göra, som att borsta tänderna eller ta på sig kläder. Funderar nästan på att låta honom åka i sitt fläckiga Blixten McQueen linne, kalsonger och en strumpa som han är klädd i just nu, bara för att. Men det kommer jag inte. Det blir väl som vanligt när han är på det här humöret. Jag brottar på honom kläderna...

Visst är det bra att barnen har egen vilja, ingen som trampar på dem och allt det där men måste de alltid visa den så stark här hemma??

Mamma och pappa mår lite bättre så de tror inte att de har halsfluss i alla fall, så de kommer iväg på sin resa! Underbart! Det behöver de! Det har varit lite mycket för dem också under senaste året, både på jobben och med mammas fot. Så jag hoppas att de får en underbar resa. De kommer hit i eftermiddag, mellanlandar här över natten för att fortsätta färden i morgon.

Nä, nu måste jag ta en brottningsmatch, för på  kalsongfronten intet nytt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...