Sidor

Leta i den här bloggen

onsdag 7 mars 2012

Så himla trevligt då...

Vi hade ju bestämt att det var vår nu! Vad sjutton gör då den här snöstormen här? Vi som t om har handlat från Hemglassbilen i dag.

Vi får väl hålla tummarna för att det bara är ett tillfälligt bakslag och att våren tar nya tag i morgon!

Bakslag är något Molly hade i dag på simskolan. "Nej, jag vill inte göra det!" Det var standardsvaret till det mesta, både under lektionen och innan. Det kan ju bero på att hon precis har blivit frisk och att vi lyckades komma till simskolan redan klockan 15.45, det vill säga en timme innan Theos lektion börjar, så de busade och tröttade ut sig en hel del redan innan sina lektioner.

Dessutom har jag fått vatten i örat som vägrar att släppa, så allt låter som om jag har hörselskydd på mig. Men för Theos del gick det jättebra i dag och han hade simmat massor!

I morgon är det torsdag, vilket egentligen är nästan fredag, så då är det ju näst intill helg redan nu, eller hur! Det gäller att tänka positivt!

2 kommentarer:

  1. Blev riktigt putt när jagkte från gymmet och det snöade.

    SvaraRadera
  2. Det där med "Nästan-Helg" redan på onsdag kväll låter bra tycker jag kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...