Sidor

Leta i den här bloggen

lördag 25 augusti 2012

Här försöker man förnya sig...

Jag hamnar ju, nu för tiden, alltid bland de mörkare nyanserna när jag väljer nagellack men nu hittade jag ett, i flaskan, jättegulligt rosa lack. Förr hade jag bara dessa rosa lack, så jag tänkte att fungerade det då, så borde det fungera nu, måste lära mig att inte fastna så i mina färgval. Fast när det väl kom på naglarna.... Näe, just denna rosa nyansen var nog inget för mig. Fast jag kanske bara måste vänja mig? Nåväl, rosa lack eller inte, lördag är det i dag i alla fall. Sovmorgon för vissa men inte för mig och Molly. Kollar på Pippi och har tvättmaskin nummer två i gång. Snart ska det köras igång med fasadfirandet, så det får bli lite frukost nu. Plus att övriga familjemedlemmar ska skakas liv i...

1 kommentar:

  1. Du behöver nog bara vänja dig, jag tycker det ser jättefint ut till din fina solbränna :-) Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...