Sidor

Leta i den här bloggen

måndag 26 mars 2012

Nu öppnar vi upp!

Portarna mellan vår verkstad och våra nya stoooora lokaler ska öppnas upp. Då måste vi börja med att plocka bort de däckställen som står framför. Vinkelslipen kommer väl på plats och visst ser det lite fräckt ut med gnistsprutet!

Första arbetsdagen för veckan avklarad utan större missöden. Jag fick visserligen ta en paus mitt på dagen för att följa med Ludvig till skolläkaren. Han har varit så trött det sista året och kan nästan somna mitt i en mening. Nu blir det remiss till barnläkare för vidare utredning och provtagning. Skönt att få det uppkollat.

Nu ska jag hoppa in på Casa för att plocka upp två av mina favvokillar, sedan ska vi hem och städa! Japp, måndagsstäd ska bli vår melodi, röja upp efter helgen och sedan är ju måndagar jobbiga som de är redan, så det är lika bra att ta allt på en gång.

6 kommentarer:

  1. Roligt att det börjar hända grejer för er i verkstadsutökningen. Det blir ju lite mer på riktigt då :)
    Städat har gjorts även här och det var faktiskt (nästan) roligt, skratt.
    Håller tummarna för att ert besök hos läkaren inte visar på något allvarligt. Ha en fin kväll, kramar Milla.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, nu är det verkligen på riktigt. Det händer så mycket nu så man blir riktigt matt emellanåt. Men kul är det! :-)

      Radera
  2. Måndagar är verkligen den dagen som jag ser till att få allt gjort! Sedan efterhand som veckan går så går det i lägre och lägre tempo ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi, precis så är det för mig också! ;-)

      Radera
  3. Så härligt full av energi du är... Inte ovanligt med energisvackor på växande barn så det är säkert inget allvarligt. Men be dem kolla borelia, den jä...n är ful. Min äldste hade det med enbart trötthetssymtom. Ha det bäst!

    SvaraRadera
    Svar
    1. De ska göra en fullständig utredning av honom nu. Skönt, eftersom han har gått så här i över ett år nu. Jag ska be dem kolla upp borelia också, vi har ju mängder med fästingar både hemma och på landet, så han har fått många fästingbett med åren.

      Tack för tipset!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...