Sidor

Leta i den här bloggen

onsdag 28 mars 2012

Användbar vinst!

Jag vann ju en tävling inne hos Monstermalla - glädje till alla! härom veckan och i dag fick jag ett stort, vitt, vaderat kuvert i min brevlåda!

Det innehöll två paket Melli, ett med örtsmak och ett med saltlakritssmak. Jag testade självklart båda smakerna och de var riktigt goda båda två men den med örtsmak blir helt klart min favorit! Mmmm

Onsdagar är ju simskoledagar för oss. I dag fick vi sällskap av Linnea i badet och hon passade även på att fota under Theos simskola men min dator är kvar på jobbet, så de får jag visa i morgon istället. Ludvig åkte hem istället för han hade en del skolarbete att göra.

Nu har ju våra musslor fått ett riktigt hem också. Kerstin kom och plockade upp dem på lunchen i dag och vi fick en DS-sladd i utbyte. Plus en riktigt trevlig lunch! Nog för att mina arbetskamrater är trevliga men det kan allt bli lite väl grabbigt ibland...

Nu sover alla småtroll, helt uttröttade av badet och mellantrollet ska göra detsamma. Det lite äldre trollet ska, som vanligt, iväg och jobba, eller nå't och pappatrollet är på hemväg. Mammatrollet sitter, helt utslagen i soffan, trött av både allergier och badande. Men hon ska allt försöka masa sig upp på crosstrainern som står där och blänger uppfordrande på henne. Typ nu...

Fast först måste jag ju få visa ett litet vårtecken bara! Bladen på buskarna utanför lågstadiet är på väg att slå ut nu!

5 kommentarer:

  1. Ja våren är påväg med stormsteg :-) Härligt :-)
    Jag är lite nyfiken, vad blev det för mat från kassen idag då?

    Ha en fin kväll!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Kul du fick något i din smak!

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsten!
    Musslor, ska de bo i magen eller någon annanstans? Nu är det härligt att se alla knoppar som börjar att brista och de ökar i snabb takt :)
    Bidde det något crosstrainande. Tungt då allergierna sätter in. Jag har inte börjat med tabletter ännu eftersom det är gräs som jag är allergisk i men jag minns och gillar inte hur den där tunga tröttheten som kommer av medicinen :/
    Ha en riktigt fin dag! Kramar Milla

    SvaraRadera
  4. jag gillade också den smaken bäst! :D

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...