Sidor

Leta i den här bloggen

onsdag 7 december 2011

Då har vi haft onsdag!

Mollys sista simskoleonsdag på tu man hand med mamman. Nästa termin simmar småtrollen samtidigt! För första gången! Theo börjar 5 minuter innan Molly, så jag hinner precis lagom lämpa av honom i stora bassängen innan jag och Molly smiter in till undervisningsbassängen. Sedan kommer Theo in dit när han är färdig! Det ska bli så skönt att bara ha en dag uppbokad!

Mollys simskoleavslutning gick jättebra, bollhav, rutschkana, fika och present. En liten badkrabba valde hon, "Söta, söta krabban!" Vi har lite olika syn på vad som är gulligt, min yngsta dotter och jag... Simmandet gick också bra, nu vänder hon nästan helt själv över på rygg när hon ska andas!

Efter badet och den obligatoriska men tyvärr sista lunchen med Sissi, åkte vi förbi verkstan och hämtade Theos bilstol. Toyotan är ju inlämnad på (annan) verkstad, så Labbe kör SAABen och i den har vi ingen stol så vi fick plocka över den från Audin i morses. Efter det besöket åkte vi till ICA Maxi och handlade.
Vi passade på att bunkra upp julmust och handlade det sista inför vårt julgodispyssel på söndag.
Godisaromerna och färgerna jag beställde i helgen kom också i dag, det ska bli så spännande att göra lite "vanligt" godis, förutom det mer traditionella julodiset.

Nu kan jag inte skriva så mycket mer, har en riktigt pestig dag med bråkande leder, så varje bokstav smärtar. Men det går ju över...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...