Sidor

Leta i den här bloggen

tisdag 23 november 2010

Ojdå...

Fick lite fint påpekat för mig att ena bilden i förra inlägget inte syntes. Så kan det gå när man skyndar sig lite för mycket (vissa kanske skulle säga stressar men så långt tycker jag inte att vi måste dra det...)

Jag slarvade helt enkelt lite genom att inte gå in och kolla inlägget efter att jag hade lagt upp det. Eftersom det mesta bloggandet sker via mobilen så tar ju sidladdningen ofta evigheter och då tycker jag att det är roligare att använda den tiden till att läsa andras bloggar. Jag menar, hur intressant är det att kolla in min blogg, jag vet ju redan vad som står här...

Men, skam den som ger sig, vi gör ett nytt försök med den fantastiskt intressanta och oumbärliga bilden från förra inlägget.

Låt mig presentera:


Mitt nya Falken dubbdäck!
Published with Blogger-droid v1.6.2

1 kommentar:

  1. Haha, ja den bilden vore ju synd att få missa? fniss.
    Ha en bra dag.
    Kram Milla

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...