Sidor

Leta i den här bloggen

onsdag 24 november 2010

Award! Till mig!


Jag har fått en award!

Den går ut på att jag ska berätta sju saker om mig själv som ni andra inte vet!
Sen ska jag skicka den vidare till sju andra bloggare.

Vi kör på!

1. Jag är född i Mariestad och flyttade till Göteborg 1990.

2. Jag är blyyg! Jobbar med det men det hänger i fortfarande.

3. Jag har ägt en bensinstation med tillhörande lunchrestaurang.

4. Jag är i grunden råsyntare! Nitzer Ebb, Skinny Puppy, á;GRUMH, m fl är ljuv musik för mig! Fast min son Ludvig är döpt efter en annan stor idol, Beethoven och heter i andranamn Amadeus efter Mozart.

5. Jag är utbildad biografmaskinist.

6. Jag tycker att det är så otroligt urtrist med trädgårdsarbete, rensa land och sånt. Ska lägga plattor och asfalt på halva trädgården...

7. Jag är uppkallad efter fröken Cecilia Lind. Ni vet hon som, enligt Cornelis, dansar kind emot kind med Fredrik Åkare på Öckerö loge.

Då så, det var sju saker om mig.
Nu till vilka sju som jag ska skicka denna award vidare till. 
Finns många att välja mellan...

Men här kommer de:

3. Marie

Så där ja! Det gick ju faktiskt riktigt bra! Är faktiskt stolt över mig själv att jag lyckades lösa detta på egen hand! Jag är kanske inte så oteknisk som jag tror... Hehe, jodå det är jag!

5 kommentarer:

  1. Hahaha, 6;an gillar jag ;) Har själv sagt betong på gården och måla den grön ;)Roligare finns att göra än rens rabatter, och dessutom ogillar jag jord under naglarna, Äckligt!
    Att lyckas stärker självförtroendet ;) Jag visste att du kunde ;)
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att jag får lite medhåll på den! Visste inte om jag skulle våga skriva med just det. ;)

    Vad skönt att höra att du tror på mig!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Så roligt! Attans nu måste jag komma på hur man lägger in länkar i inläggen =)

    SvaraRadera
  4. Hihihi! Jag hade också världens ångest över detta tekniska kunnande som helt plötsligt måste till men jag löste det! Och det tror jag att du gör också!

    SvaraRadera
  5. Det enda som liknar mig litelite grann är nr 6.
    :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...