Sidor

Leta i den här bloggen

fredag 20 september 2013

Dans! Igen...

Titta på Theos hiphoplektion med Tobias på Sinclairs 3 på YouTube Mycket dans blir det! I dag under danslektionen blev jag och många andra föräldrar väldigt lyckliga! Gardinerna för fönstren in till danssalen var inte fördragna! Många foton och filmer blev det under den 50 minuter långa lektionen!

Om två veckor kommer jag få se lite mer dansande. Då är det regionstävling i Örebro där Theo ska delta, så han och jag åker upp tiiiidigt på lördagsmorgonen och kommer hem jättesent och Theo bara längtar.

Molly missade Theos dans i dag men hon var faktiskt väldigt nöjd med detta. Hon fick följa med Mattias hem efter skolan och har haft det toppenmysigt med dem! Hon tycker så mycket om Mattias, det gör vi allihop. En supergo liten kille, snäll, omtänksam med en massa humor, precis som sin storebror!

Nu ska jag krypa till kojs, så jag orkar upp i morgon till Mollys dans. Labbe är ute och jourjobbar och har varit ute hela dagen. Det har varit två dagar med en massa riktigt tunga jobb men snart är det klart!

1 kommentar:

  1. Vad DUKTIG Theo är :-)

    Vad spännande att få åka till Örebro på tävling :-)

    Hoppas du har sovit gott & vaknar pigg idag :-)
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...