Sidor

Leta i den här bloggen

söndag 24 februari 2013

Ännu mera skridskor!

Theo har fullständigt snöat in på detta med skridskor just nu. Det är så himla kul! Skridskokalas i går och Landvettersjön med grannarna i dag. Att vi lyckades få med pappan mellan jourjobbben gjorde ju absolut inte sakrn sämre!

Även Molly vågade sig på att stå på grillorna alldeles själv! Snart kanske hon vågar flytta på fötterna också...

Jag höll på att sanera håret från de grå slingorna när de åkte men åkte ned till sjön så fort jag var klar. Nu tröttnade Molly efter en rejäl rumpvurpa och ville åka hem bara en stund efter att jag kommit ned, så det blev ingen lång stund där för mig men det som blev var underbart! Det känns att våren närmar sig, för även om det fortfarande är minusgrader, så värmer solen så himla gott nu.

Nu är även Theo och Labbe hemma och vi har ätit lunch. En lite annorlunda köttfärssås blev det i dag. Jag tog nämligen fel kryddburk, så det blev grillkrydda istället för paprikapulver i men det slank ned ändå.

Strax ska vi ge oss av till kalas nummer två den här helgen, även detta för Theo. Jag och Molly ska ta en sväng till Allum för att byta en leksak som hon fick häromdagen som inte fungerar.

1 kommentar:

  1. Härligt med en utedag. Här ska också snart trollas bort "de grå". Längtar :)
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...