Sidor

Leta i den här bloggen

fredag 6 juli 2012

Nu har vi förberett så långt vi kan.

Tårtgarnering, saker som ska skäras och saker som ska läggas upp och ställas fram, är det vi har kvar inför i morgon. Tyvärr bråkar mina leder rätt rejält med mig just nu, så allt tar så mycket längre tid än vad jag hade planerat. Jag var inte alls beredd på det den här gången, det brukar komma smygande men nu bara det dundrade på med full styrka på en gång. Fast nu är ju det mesta gjort, så får jag vila ordentligt på söndag!

I morgon kommer ju den här danskillen hem igen, efter en veckas dansskola i Lysekil och makrillfiske i Bovall. Åh, så vi längtar efter honom! Det är verkligen tomt när han inte är här, trots att huset är ganska fullt just nu. Han längtar efter oss också men han har haft det fantastiskt bra däruppe, det har vi försått när vi har pratat med honom på telefonen. Det var bara där i början av veckan som det längtades lite väl mycket men bara han kom över det, så har det varit bra. Nu har jag nattat vår arga, söta, trotsiga, busiga, underbara trollunge och ska nog ta och däcka i soffan. Labbe är ju hemma, gott med lite sällskap i soffsovandet!

2 kommentarer:

  1. Lite Pikasol till dina bråkiga leder kanske? Inte kul när värk ställer till det :-( Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har testat Picasol och det fungerar tyvärr inte... :-( Det är en reumatisk sjukdom som har hållit sig ganska bra i schack de senaste 10 åren men då och då kommer det skov då jag mår ganska dåligt, som nu. Fast jag vet ju att det vänder, så småningom, hoppas bara på att det inte dröjer för länge.

      Kram

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...