Sidor

Leta i den här bloggen

tisdag 3 juli 2012

Allsång och skönsång.

Ny har vi testat Lotta på Liseberg. Vi orkade dock varken köa för sittplatsbiljetter eller komma flera timmar i förväg för att komma långt fram, utan vi gick dit när det bara var några minuter kvar och hamnade då låååångt bak. Tyvärr var dessutom ljudet dåligt, annars hade det varit helt ok att stå där, eftersom allt visades på storbildsskärmar.

Jodå, det är Partillegossarna Arvingarna som showar där framme.

Sedan blev det duett med fröken Bengtzing från Gullspång.

Till slut var det så dags för det som Molly hade väntat på hela kvällen, Frölundakillen Jean Banan! Och direkt efter att han hade kört Kingen, så vrålar hon; "Nu vill jag hem och soooova!!" Det var bara att ge sig av.

Klart hon var trött, det hade varit en lång och intensiva dag på Liseberg. Dessutom kom ju den älskade pappan och då blir det bus!

Vi hade airhockeyturnering som Labbe vann. Annars så brukar jag vinna men jag hade ju åkt den här

strax innan och benen skakade fortfarande. Plus att Linnea hade valt att ha sina vinterkängor på sig och kom på först efter att hon bytt om till finklänningen att de inte riktigt passade till. En snabb blick på mina sandaler

och vips, satt kängorna på mina fötter istället. Varmt!

Vi hann nästan ut från parkeringen, innan lilltrollet hade somnat.

Visst är det bara för underbart med dessa ljumma, ljusa sommarkvällar! Dem lever man länge på!

1 kommentar:

  1. Ja det är härligt :-)
    Vilken fin & rolig kväll ni fick :-))

    Er Molly verkar vara en bestämd liten dam.. det vet jag precis hur det är att ha en sån dam vid sin sida.. Har varit mycket kul & många duster & nu är hon ju inte så liten längre men bestämd, envis & intensiv ;-)

    Jag tror du hade vunnit om bara Linnea inte bytt skor med dig ;-)
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...