Sidor

Leta i den här bloggen

fredag 2 mars 2012

Egen massör är guld värd!

Ryggen känns betydligt bättre och det har jag min privata massör att tacka för! Jag har fått en ordentlig genomkörning av både rygg och ben och nu känns det som det släpper. Får jag massage i morgonbitti så kommer det nog vara helt ok sedan!

Nu har hela familjen klivit in i tacokomat och jag försöker jaga isäng dem i stigande åldersordning med varierat resultat. Men i morgon har vi ju sovmorgon, så det är inte hela världen om det blir lite sent i kväll. Vi har inga planer för morgondagen mer än att Marianne och Reine kommer frampå eftermiddagen. De ska ju åka på världens kryssning, istället för den de skulle åkt på med Costa Concordia. Just det skeppet åker ju ingenstans just nu. Nu blir det en härlig kryssning som börjar på Guadelope och slutar i Medelhavet. Och vi ska få busa med Zingo under hela den tiden! Underbart, det ser vi fram mot!

Nej, nu får jag göra ett ryck om småtrollen ska komma isäng på denna sidan midnatt...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...