Sidor

Leta i den här bloggen

onsdag 29 februari 2012

En pappa på simskolan

Jag mår ju inte helt ok, så Labbe fick följa med till simskolan med Molly i dag. Theo fick stanna hemma med Ludvig och Linnea, jag ville inte utmana ödet nu när han ska till skolan i morgon. Molly var så lycklig över att pappa skulle komma med, han har ju inte varit med henne och badat sedan, ja, jag kommer faktiskt inte ihåg när han var med sist.

Jag följde ändå med i badet men tog det lugnt och fotade en del. Det är inte så att jag inte tror att Labbe fixar att ta sin dotter till simskolan men... Kan ju säga som så, att det tog honom 10 minuter att få på henne baddräkten, fel...

Fast det spelade inte Molly (eller mig heller, för den delen) någon som helst roll, det var bara så roligt att pappa var med!

Det blev en hel del bilder tagna men datorn ligger i väskan och jag orkar helt enkelt inte ta upp den nu. Men en bilduppdatering kommer, det lovar jag!

Nu är tre troll i säng, det fjärde sitter på bussen på väg in till jobb i Göteborgs krogliv. Jag tror minsann att trollpappa och trollmamma bör göra detsamma! Nej, inte vimla ut i kroglivet (det har vi redan gjort så det räcker och blir över förr om åren) men väl krypa i säng! Det känns som om det behövs mycket sömn om man någonsin ska bli frisk igen!

1 kommentar:

  1. Mysigt att ni kom till simhallen tillsammans. Alltid roligt för både barnen och oss vuxna :)
    Sov gott, krya på dig ytterligare och hoppas att du vaknar utvilad imorg..idag ;)
    God morgon, kramar Milla

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...