Sidor

Leta i den här bloggen

onsdag 29 februari 2012

Så var det visst dags för mig också.

Nu när Theo börjar kvickna till, faller resten av familjen, en efter en. Ludvig ringde i går och sa att han mådde skräp, så han hoppade över pingisträningen och åkte direkt hem efter skolan istället. Och den pojken var inte direkt sval när han kom hem, het som en kamin, ligger väl närmare sanningen.

Jag hoppades, in i det längsta, att jag skulle klara mig men det sprack i går eftermiddag, när hela kroppen började värka på mig och febern slog till. Så läget i dag är en pigg liten kille, som är hemma den, för oss, obligatoriska feberfria dagen, en däckad stor kille och en nästan lika däckad mamma. Pappan började känna av lite också, så han skyndade sig till jobbet, för att jobba järnet...

Det är bara Molly som är helt frisk! Och hon väntar sig att det ska bli simskola i dag, hur vi nu ska lösa det? Någon måste ju vara med henne i vattnet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...