Sidor

Leta i den här bloggen

torsdag 23 februari 2012

Vi har firat!

Theo tyckte att det var väldigt viktigt att vi skulle fira den nya lilla prinsessan! Hur gör man då undrade jag. Då tittar han på mig med en min som klart och tydligt visar att "är du verkligen så dum eller gör du dig till?" Sedan fick jag veta att man äter ju prinsesstårta så klart!

Så det var bara att åka och införskaffa en styck prinsesstårta och rosa skulle den minsann vara.

Men oj, vad mycket fisksoppa barnen åt, för äter man inte maten, ja, då blir det ingen tårta...

Labbe och jag lyckades få till en lunchdate på tu man hand i dag! För trots att vi jobbar på samma ställe så ses vi inte så mycket som man kan tro. Han är ju ute och flänger hela tiden medan jag sitter framför datorn. Det längsta jag rör mig bort från den är till kaffemaskinen som står fyra steg bort men han kan ju dra iväg till hamnen, Alingsås eller Borås eller något annat exotiskt ställe. Fast när det ösregnar och är mörkt och kallt, så är jag väldigt glad över mitt yrkesval! ;-)

Och något mer jag är glad över är att det är fredag i morgon! Fredag, vilket härligt ord, eller hur!

1 kommentar:

  1. Hihi, det är nog verkligen att ta tillfället i akt ;))
    Men gott ser det ju att vara!

    Här var det ingen som ens orkade tänka på tårta =P
    5/6 barn ligger fortfarande ner bäddade med en hemsk förkylning :(
    Där försvann det sportlovet snabbare än snabbast.

    Kram kram och en fin fredag/helg till er :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...