Sidor

Leta i den här bloggen

lördag 25 februari 2012

Hmm, skulle nog aldrig bett Lisa rita av Filuren...

För nu är den här och stökar och bråkar igen! Jag kommer knappt in på några bloggar just nu och skulle jag komma in, tar det evigheter om jag skulle få för mig att kommentera. Så det blir inte mycket bloggläsande i kväll, 6-7 bloggar på 1 1/2 timme...

Småtroll är nattade, dock väldigt sent men middagen dröjde i kväll. Men det blev himlans gott när det väl blev färdigt. Nu ska jag strax knyta mig också, en hektisk söndag väntar. Barnen har ju dansen i Mölnlycke och därmellan hinner vi precis pressa in ett kalasbesök på Bushuset bakom ICA Maxi på Mölndalsvägen. Full fart är det som gäller i morgon, åtminstone fram till klockan 15, sedan är det tillåtet att däcka!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...