Sidor

Leta i den här bloggen

onsdag 22 februari 2012

Somliga dagar är jag mer glad åt simskolan än andra!

Just i dag är jag extra lycklig över att få krypa ned i det varma, härliga vattnet och busa loss ett par timmar. Vi har nämligen typiskt Göteborgsväder i dag, dvs regn från sidan och underifrån i en härlig kombination med halv storm och ett par plusgrader. Det är det enda väder som verkligen kan kallas dåligt, för det finns inga kläder i världen som kan skydda mot det. Regnet lyckas blöta ned dig om du så var helt inplastad...

Efter badet kände vi att vi behövde ännu mer värme, så vi tog en låång bastu också. Helt ljuvligt!

Men nu är jag totalt slut, så jag ska nog ta och dejta min sköna säng ganska snart! Godnatt, så hörs vi i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...