Sidor

Leta i den här bloggen

söndag 15 januari 2012

Avkoppling

Lite avkoppling och nedvarvning i badet blev det efter middagen. Sååå skönt!

Men efter att barnen tyckte att mamman hade badat ifred jääääättelänge, 10-15 minuter, så fick jag sällskap i badet, först av Molly och när hon var färdig så kom Theo. Men en liten stund fick jag lugn och ro i alla fall!

För en gångs skull ser jag fram mot måndagen. Vi ska få efterlängtat besök! Lilla Ingrid ska komma och hälsa på faster för första gången! Det ska bli så roligt att se henne! Lilla tisin Iddi, som Molly säger!

Men nu ska jag faktiskt ta och stupa isäng! Är lite trött i dag. Faktiskt...

2 kommentarer:

  1. 10-15 minuter...ensam i ett badkar är fan rena rama Spa-weekenden för en småbarnsmamma! ;)

    SvaraRadera
  2. Åh Badkar! Det vill jag oxå ha. Det är rena lyxen för mig!
    Ha en fin dag :-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...