Sidor

Leta i den här bloggen

fredag 18 november 2011

Philips Airfryer

Nu har jag beställt vår Airfryer från Philips som vi får köpa med reducerat pris via Buzzador.

Det ska bli spännande att se om den är så bra som reklamen säger, om det verkligen går att fritera fettsnålt!

Jag beställde den vita, dels för att den var snyggare och dels för att den innehåller en bakningstillbehör, som kan vara kul att testa. 

I kväll är det äntligen dags! Nu har det varit stängt länge nog! Som vi har längtat!
Vad jag pratar om?


Jul på Liseberg, så klart!

2 kommentarer:

  1. Ska bli intressant och höra om den är lika bra som förväntningarna. Jag valde att hoppa över denna gång.
    Ha en fin helg :-9

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Spännande du måste berätta vad du tyckte. Jag valde oxå att hoppa över denna gång. Var lite osäker.... Kramar

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...