Sidor

Leta i den här bloggen

måndag 24 januari 2011

Glada Theo!

Höstterminen var ju ganska tuff för Theo med infektioner som avlöste varandra, den ena på den andra, utan tid för återhämtning mellan. Han blev bara tröttare och blekare och var helt enkelt inte sig själv. Vi tog honom tom till Ekmanska för provtagning. Dessa prover visade inte på någonting.

Nu efter jullovet verkar det som om det har vänt för honom. Alla andra i familjen är krassliga men han är piggare än på länge! Även han själv, förundras över denna förändring.

Han hade kommenterat detta till fröken Rebecka på Casa idag: "Jag är bara så glad och pigg men jag vet inte varför!"

Sådana kommentarer värmer ett modershjärta!

Vi tjuvstartade våren lite idag och gjorde våfflor till efterrätt mitt i veckan! Supergott! :-D

Published with Blogger-droid v1.6.2

3 kommentarer:

  1. Men så skönt!
    Här har vi äntligen börjat repa oss efter senaste slängen med sjukeri, jag är riktigt trött på att inte få känna av vardag på riktigt.
    Tycker vi varit sjuka sen början av december - mer eller mindre!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det känns som om det har varit extra mycket sjukeri hos väldigt många den här vintern.

    Skönt att ni börjar hämta er! :-)

    SvaraRadera
  3. Åh så skönt!
    Här har vi varit krassliga till och från en period nu, men det vänder nog snart hoppas jag!
    Kramar

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...