Sidor

Leta i den här bloggen

torsdag 16 december 2010

De kom fram ordentligt!

Jag har ringt och ringt och ringt till Labbe men inget svar... Blir man nervös då eller?!?

Men allt hade gått hur bra som helst! Och Labbe satt i telefon med en tjatig kund ;) fast det blev någon vajsing på telefonen så den talade inte om för mig, som den brukar när jag ringer, att "den jag söker är upptagen just nu, var god försök senare", utan signalerna bara gick fram som vanligt. 

Kan ju lugnt påstå att jag var i upplösningstillstånd när han äntligen svarade!!!

Nu tänker vi på Mångmamma och framförallt hennes make som ska färdas 40 mil på dessa skräpvägar i kväll!
Hör av dig när han är framme!

Själva ska vi in till Göteborg ikväll för lite förlustelser på Konserthuset med Göteborgs Symfoniker Det är vår vän Mårten som ikväll är solist i Strauss oboekonsert!

4 kommentarer:

  1. Vad skönt att det hade gått bra!
    Tusen tack för omtanken, förhoppningsvis är det framkomligt på de större vägarna.
    Ha en riktigt trevlig kväll.
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Jodå, maken kom hem ordentligt han med.
    Visserligen efter en riktigt lång och slirig resa först framåt 22-tiden - men välbehållen.
    Skam att säga, sov jag och samtliga små-glada-vilda då, toktrötta efter veckans sjuka och snörvel, så jag såg honom först en snabbvända imorse. :)

    SvaraRadera
  3. Åh, vad skönt att han kom hem välbehållen!

    Och vad skönt att du kunde slappna av såpass att du somnade! ;-)

    SvaraRadera
  4. Ja, snörusket ställer allt till det lite här & var. Skönt att han är välbehållen.
    Kram Milla

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...