Sidor

Leta i den här bloggen

tisdag 16 november 2010

Simskola med livräddning

Lite blomster och grattiskort från i lördags...

Åh, vad gör ni?

Komma här och sjunga mitt i natten?

Theo ritade en fin teckning till Lisa på 20 års dagen.

Systermys

Theo och Linnea kollar in när Lisa äter frukost.

20 åring!

På eftermiddagen var det dags för Theos simskola. Idag stod det livräddning på schemat! Jag hade med mig kameran och var med på lektionen en stund och fotade lite.

Flytvästövning

Theo slänger sig i med flytvästen på.

Bara ligga stilla...

Flytvästskarusell

Och ett litet Mollydyk också...

Liten pojke ska kasta stor livboj...

Åhej! Där kom den iväg!

Och så halar vi in kompisen.

Lite lättare att kasta handtaget!

Så halar vi in fröken!

Stolt 5 åring som har tagit Gröna Livbojen idag!

Sen var det dags för lite bus i Champagnepoolen.

Inte lättast att skratta under vattnet ;)

Nu tar jag dig, Theo!

Tror du att du kan simma ifrån mig?

Nu kom jag ikapp dig!

Hopp ned i den djupa, kalla poolen.

Skynda, skynda! Brr, vad det är kallt här.
Theos nya våtdräkt kommer nästa vecka!

Jag vill också hoppa ned där!

Skvätt på Theo!

Ännu mer skvätt!

Åh, hopp!

Men vart tog Theo vägen??

Nä, nu har jag tröttnat, nu vill jag åka hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...