Sidor

Leta i den här bloggen

fredag 19 november 2010

Modevisning! ;-)

Theo hittade så snygga kläder idag! Han blev helt lyrisk när han fick välja själv!

Favoriterna blev en kornblå t-shirt med Rolling Stones-tryck på, en svart långärmad t-shirt med döskalletryck (!) på, ett par blanka svarta, glansiga byxor med tillhörande nitbälte och en supersnygg kavaj som pricken över i!

Det blev jättesnyggt på honom! Fast jag måste erkänna att jag blev väldigt förvånad över att han valde så mörka färger. Han brukar ju alltid fastna för de allra starkaste färgerna. Och hade jag handlat själv så hade jag nog knappt sett kläderna!

Molly fick, förutom jackan, några långärmade bodysar, en kofta och en långärmad svart t-shirt med Beatles skrivet i silvertext! Synd att den inte fanns i min storlek... ;-)

Nä, nu är det dags att laga helstekt fläskfilé, pommes och god rödvinssås!

Published with Blogger-droid v1.6.2

2 kommentarer:

  1. Vad snyggt!! Ja de blir snart medvetna och ser nog vad storebrorsan har på sig? Ha en bra dag! Kram Milla

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...