Sidor

Leta i den här bloggen

söndag 24 oktober 2010

Söndag



Det var en ganska tuff dag idag. För mig på jobbet, i alla fall. Vad småttingarna gjorde under tiden ser ni ju ovan, ser ju inte så himla jobbigt ut ;-)

Det som var jobbigt för mig, var att jag inte var riktigt "fit for fight" än och att rösten inte bar helt. Och det blir ju en hel del hojtande när man ska försöka överrösta 12 lyckliga barn...

Men samtidigt var det jätteroligt att vara tillbaka! Ungarna tyckte nog att dagens övningar var lite mindre roliga, det var ryggsim som stod på schemat och det vet ju alla som någonsin varit med på baby- eller minisim, att det är något av det tristaste som finns, tycker barnen.

Men dagen förflöt utan alltför upprörda känslor :-)

Upprörda känslor fanns det istället en del av när jag kom hem. Molly kom, i samma ögonblick som jag klev in genom dörren, på att hon saknade mig jääättemycket! Snabbt förvandlade hon sig till en kardborre, satte sig fast på mig och stannade där!

I morgon bär det av till sjukhuset igen. Får se vad de hittar på med Linnea då...
Published with Blogger-droid v1.6.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...