Sidor

Leta i den här bloggen

onsdag 27 oktober 2010

Feber

När vi skulle gå så kramade jag Linnea och känner att hon är varm. Jag ber dem att ta tempen på henne. På vägen hem ringer jag och då har sköterskan precis varit där och det visar sig att hon har 38 grader. De kommer kontrollera temperaturen med jämna mellanrum under natten.

Usch, det känns jättejobbigt att inte vara med henne därborta på sjukhuset! Jag vet ju att de har koll på henne men ändå. Jag vill också ha koll. Jag vill kunna lugna och trösta henne när de jobbiga anfallen kommer!

Visst är det skönt att få sova i sin egen säng men det känns som det inte blir så mycket sömn ändå...
Nu sover småttingarna i alla fall, efter många om och men, så nu ska jag försöka med det också, så man har lite ork inför morgondagen.
Published with Blogger-droid v1.6.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...