Sidor

Leta i den här bloggen

onsdag 7 juli 2010

Babysim vid Aspen ;)

Baddags igen! Sofia, Marie, Frida, Ninna, Molly, Theo och jag åkte till Aspen i Lerum för att ta oss ett dopp. Det blåste rätt mycket så det var inte så mycket folk, fast bakom buskarna så var det lä och det blev riktigt varmt. Vi provade att gå i vattnet men Molly var INTE road alls, så hon och jag gick upp igen och lämnade övriga i vattnet. Efter ett litet tag gav de också upp och vi lunchade på filtarna. Pastapestosallad och wienerkorv blev det för vår del, mums tyckte Molly, blä tyckte Theo och totalvägrade äta med leksakssläng (på låtsas) som följd och därpå följande vrålskrik och tjurande 4½ åring... Att han orkar att lägga ned så mycket energi på att vägra äta, det förstår inte Molly i alla fall.

Frida har på sin soldräkt! Röd och fin är den!

 Hmm, vad ska jag hitta på för bus nu då? Sofia och Theo bara springer runt. Jag får väl pröva jag också!

 Upp och ned...

Sofia och Theo jagar efter bollen som blåser iväg.

 
Jag vill också vara med! Attans också, varför kan inte jag springa så där, benen vågar liksom inte...

 Riddaren Theo kommer och räddar Prinsessan Molly!
Kom nu lillasyster, du ska också få vara med!

Så ja, alla barn (även Marie ;)) får vara med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...