Sidor

Leta i den här bloggen

tisdag 2 april 2013

Dance Camp och IKEA.

Nu har Theo dansat en hel förmiddag och sitter förmodligen just nu och är proppmätt efter en smaskig pizza eller hamburgare. En eftermiddag och en heldags dansande kvar!

Molly och jag passade på att kolla till IKEA. Vi har inte varit här på över ett år insåg jag. Hon har ju aldrig varit i lekrummet där det är 3-årsgräns och nu fyller hon strax 4. Jag hade tänkt att komplettera de dricksglasen vi har men de har utgått. Nu får vi börja byta ut dem istället, synd för jag gillade de glasen vi hade.

Det var en lycklig men hungrig tjej jag hämtade upp, så då fick det bli en portion med IKEAs pasta! Smaskens! Hela portionen slank ned, plus en glass!

Och en prinsessbakelse till efterrätt. Sedan upptäckte hon lekrummet i restaurangen, så nu sitter jag och dricker kaffe i lugn och ro!

Ljuvliga IKEA!

2 kommentarer:

  1. Ikea är inte dumt alls :-)
    Molly verkar inte han några probl med aptiten ;-)

    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ikea är kul! :-)

    Ha en skön kväll
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...