Sidor

Leta i den här bloggen

onsdag 2 januari 2013

Här rasar febern.

Jag är nog den som är minst sjuk med mina 38 grader, alla de övriga ligger runt 40-strecket. Vi gav barnen lite Ipren förut för att de skulle orka äta lite men Theo somnade innan det hunnit verka och för Molly steg tempen ytterligare till den låg på 40,7. Efter en dos paracetamol fick vi till slut ned den under 40 strecket.

Nu sover gänget och jag kollar på en miniserie av en av mina favoritförfattare, Stephen King. Kanske inte det smartaste man kan göra ensam när man är mörkrädd men jag är ju lite av en självplågare...

Vad värre är, mina Skittles är slut! Är det någon som vet var man kan köpa sådana här i Sverige? Gärna nära Göteborg?

3 kommentarer:

  1. Krya på er!!

    Du jag har aldrig smakat sådana. Men de är speciella förstår jag :-)

    Kram K

    SvaraRadera
  2. Usch då, krya på er! Hoppas ni håller den där febersjukan på er sida, vill inte ha hit den till Fräntorp.. ;)

    SvaraRadera
  3. Men fy, det där låter inte så kul. Hoppas att ni bättrar på er snart!

    KRAM

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...