Sidor

Leta i den här bloggen

söndag 17 juni 2012

Vincents namngivningsfest

Nu är vi hemma igen efter ett jättemysigt litet party.

Massa god mat och fika blev vi bjudna på. Mina absoluta favoriter var helt klart chokladmuffinsen med massvis med mörk choklad i smeten och bitar av vit choklad! Underbart livsfarligt goda...

Mycket kramande och lysande blev det med den här lille killen, går ju bara inte att låta bli honom! Här är det faster Annika som har lyckan att få bäbisgosa en stund.

Det här fina kortet hade Annika med sig till Vincent, det är en arbetskamrat som har hjälpt henne att göra det. Det är verkligen superfint. Jag fick ett sådant personligt kort när jag fyllde 40 och det har jag sparat. Nu ska vi stupa i säng, barnen i alla fall. Jag måste hänga en tvätt och fixa lite annat innan jag kan få knyta mig.

1 kommentar:

  1. Åh, så fint! Vincent är dessutom ett jättefint namn!!!!

    Kram!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...