Sidor

Leta i den här bloggen

måndag 2 april 2012

Vår i Göteborg!

Ett säkrare vårtecken än byggandet av uteserveringar finns väl egentligen inte. Längs Avenyn är byggandet i full gång och det hade kännts väldigt lockande att slinka in och sätta sig en stund om det inte hade varit så förbenat kallt i dag! Jag hade en del ärenden inne i stan i dag och frös som en hund där jag hastade upp och ned längs Avenyn. Men en riktigt uppiggande promenad blev det i alla fall.

Nu är vi hemma och jag har däckat fullständigt i soffan men måste masa mig upp för att ordna något ätbart till barnen. En espresso är ordnad och ska nog få fart på mig igen. Hoppas jag...

10 kommentarer:

  1. Ja idag har det verkligen varit oförskämt kallt! Men nästa vecka ska det vända igen har jag hört :-)

    SvaraRadera
  2. ...och här snöar det. Det är olika, vädret, i vårt avlånga land.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det varierar sig oerhört! Men det är ju som du säger ett avlååångt land!

      Kram

      Radera
  3. Däckat i soffan? :-D Fyndig du är då!

    SvaraRadera
  4. Sv: TACK!! För din fina kommentar och kloka ord! De hjälper och värmer!

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad glad jag blir! :-)

      Kram

      Radera
  5. En riktigt kylig dag, men strålande sol, så då klagar inte jag. Fast promenaden stannade vid en tanke. Det var ju faktiskt iskallt! ;)

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju ändå tanken som räknas, eller hur! ;-)

      Kram

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...