Sidor

Leta i den här bloggen

måndag 19 mars 2012

Mitt gosedjur!

Zingo verkar ha fått leka med barnens grejer där han bodde förut, för han älskar att bära runt våra småtrolls leksaker. Framför allt är det gosedjuren som lockar, till barnens stora förtvivlan.

Nu är (förhoppningsvis) det problemet löst! Jag tog en sväng förbi ICA när jag var på hemväg förut och där, på djurtillbehörsavdelningen hittade jag denna mysiga älg! Zingo älskade den från första stund och bär runt på den hela tiden!

Labbe hämtade hem barnen och även middagen. Den blev Burger King, snäppet bättre än Gyllene Måsen men väldigt skönt att slippa matlagning en dag som denna.

Nu är trollen redo för sängen, pappan på väg ut på jobb och mamman har fyllt på iprendosen och tänkte softa lite i soffan med en kopp kvällste.

3 kommentarer:

  1. åh självklart ska man ha ett eget gosedjur.
    Vet du..idag mötte jag en liten franskbulldogg valp vid namn Doris..aaaah hur söt tror du hon var?
    Tänkte på allvar kidnappa henne:)

    kramisar och tack;)

    SvaraRadera
  2. Ha, ha, ha ja det är bäst att han också får sin egen! :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...