Sidor

Leta i den här bloggen

fredag 27 januari 2012

Sånt här går jag igång på!

Jag är ju naturvetare i grunden även om jag har, via ett bananskal, hamnat i ekonomiträsket. Men jag försöker hålla mitt kunnande vid liv och kikar därför regelbundet in på olika, enligt mig, mycket roliga sidor.

Detta är en av dem : CopyBat, som min gamla kurskamrat Johan skriver. Det är mycket om fladdermöss, av helt naturliga skäl men även annat om mycket. Gå in och kika runt och kolla länkarna i inlägget om Teorin om livet, universum och allting. 

4 kommentarer:

  1. Du får gärna hjälpa mig att förklara teorin. Du är ju ändå gammal molekylvetare ;)

    SvaraRadera
  2. Any time! Ta med dig familjen och kom hit så kan vi klura lite! ;-)

    SvaraRadera
  3. Åkte nästan förbi idag. T o r Bollebygd - Allum, via Landvetter. Får ta och stanna nästa gång.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamen då var du ju bara en minut bort! Fast jag och Theo har också varit på Allum, så vi kanske var där samtidigt. :-)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...