Sidor

Leta i den här bloggen

onsdag 25 januari 2012

Röd fisk!

Molly fick sin efterlängtade röda fisk tillslut. Efter simskolan åkte vi till Japanska Hörnan i Lerum och plockade med oss 30-bitars sushi hem. Så lycklig hon blev! Och Theo också! De två är verkligen ett perfekt sushipar, Molly äter bara fisken och Theo bara riset!

Nu känner jag mig mer avslagen än en champagne, öppnad för tre veckor sedan och ligger nedkrupen under min värmefilt, dricker lite te, slökollar på Men in Black II och väntar på att Labbe ska komma hem från alla jourjobb. Känns som om det är dags för en ny omgång förkylning... Trååååkigt!

1 kommentar:

  1. Den där "Förkylningen" - den har jag väntat på.
    I eftermiddags däckade Majblomman med ynk och stånk och ont i örat så nu har den nog slagit sig ner fär en tid hos mig!
    Och vet du - jag har aldrig (ALDRIG) ätit sushi!
    Måste testa någon gång.
    Kanske?
    Kram och krya på dig!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...