Sidor

Leta i den här bloggen

onsdag 7 september 2011

Tottes reklamkampanj!


På väg till Mollys simskola stannade vi till på ICA Maxi på Allum och där, mitt i gångarna får jag syn på Totte hängade från taket! Han är med i Liberos nya reklamkampanj och finns även med på Up&Go-paketen.

En kille från Libero var där och höll precis på att sätta upp all reklam och jag kan inte hålla mig utan gastar; "det är ju min Totte" och rusar fram. "Ojdå, känner du honom" säger killen, lite överflödigt men men. JAA! Jag ser väl både galen och desperat ut, för han frågar om jag vill ha en sådan skylt med Totte i nästan naturlig storlek. Klart jag vill! Det blir ju en perfekt liten present till Rebecka när hon kommer hem till oss på söndag på Me & I-partyt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...