Sidor

Leta i den här bloggen

söndag 10 oktober 2010

Undervattens bilder från simskolan på Vattenpalatset.

Jag hade med mig min kamera med uv-huset till jobbet. Det är alltid populärt och det är ett väldigt bra sätt att få barnen att doppa sig...

Här kommer ett litet smakprov:

Eh, ja, mina fötter. Första bildtestet.

Massa kul leksaker i trappen, för barnen att plocka upp.

En liten korvdunge.

Hmm, vad gör moster med den där?


Familjen Nilsson-Harald

Frida simmar själv.

Glad Totte och glad Rebecka.

Totte simmar själv.

Det är jättekul att plocka upp saker i trappan.

Oops! Totte vill simma själv.

Och igen! Och fler gånger var det, han gav sig inte, trots att mamma Rebecka skällde på honom.

Totte visar hur man dyker högt upp ifrån.

Och plums, ned i vattnet.

Ända ned till botten.

Kolla vad jag kan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...