Sidor

Leta i den här bloggen

söndag 4 september 2011

Nu är det förkylt så in i Norden!

Feber, snuva, hosta, halsont, värk, you name it, we've got it...

På den, antagligen, sista somnardagen också. 28 grader har vi haft här och tanken var att vi skulle åka och bada men bacilluskerna hade andra planer.

I morgon ska vi må bra, det har jag bestämt, för då fyller Labbe 38 år och firar det med att vara ledig. Även småtrollen får vara lediga, så det vore ju synd och skam att slösa bort en sådan sällsynt dag på att vara sjuk!

Hörde av Linnea förut och vår värme här är inget mot de 45 grader de har där nere. Avundsjuk? Va? Nä, inte jag, inte! Nu ska ju Göteborgs ökända höststormar slå till i veckan och det är ju mysigt, eller nå't... (Mallan, vet du egentligen vad ni ger er in på när ni flyttar hit?)

Nu ska jag hoppa i bingen och sova som en gris hela natten (önsketänkande) och vakna pigg och kry i morgon bitti!

Godnatt!


3 kommentarer:

  1. Hahaha, när jag läste "Göteborgs höststormar" så tänkte jag "what, o nooo" :-) Underbar bild på Molly :-)

    SvaraRadera
  2. Hoppas på god sömn och bättring!

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni kryar på er och Labbe är ju rena ungdomen, hihi. Äsch nu blev jag genast äldre med mina 39, skratt.
    Kram Milla

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...