Sidor

Leta i den här bloggen

lördag 18 juni 2011

Theo, Erik Saade och 15 000 till!

Tusentals såg Saade på Liseberg - Musik - www.gp.se

Theo och de andra hade en superhärlig kväll tillsammans med Erik Saade och 15 000 andra! Det gick ju inte ens  att se scenen om man kom för sent. Jag såg två tjejer i 15 års åldern, med Erik Saade skrivet på varenda synlig millimeter på kroppen (och det var många synliga millimetrar) som satt och grät på en bänk för att de inte kunde se något. Han är visst väldans stor, den här killen!

Så här bra såg Theo i alla fall.

Salig över Saade!

Va?? Nej, jag tycker minsan inte att Erik Saade är varken söt eller bram jag är alldeles för cool för det men en T-shirt vill jag ha ändå... ;-)

Är det någon som vill köpa en Porsche? Labbe hjälper en kompis att sälja den här skönheten och jag har hjälpt Labbe att lägga upp annons på Blocket idag. Lite synd att den ska säljas tycker ju jag, eftersom vi har fått låna den ett tag nu. Jag gillar inte Poschar egentligen, av vissa, jobbiga anledningar men den här är fin!

Nu ska jag sätta fart och packa, för om ett par timmar kliver jag och Linnea på Stena Scandinavica och kryssar till Kiel. Ska bli så kul! Theo och Labbe har gett sig av för att kolla in STCC just nu.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...