Sidor

Leta i den här bloggen

lördag 18 juni 2011

STCC

Theo och Labbe hade fått VIP-biljetter av Yokohama till STCC här i Göteborg. Jag skulle egentligen ha följt med var tanken men det var ju samma dag som jag och Linnea skulle åka till Kiel på kvällen, så jag ville inte vara borta från Molly den dagen.

Lycklig kille?
Japp!

Coolingen Theo.

Theo fick ansvara för fotandet och då var han ju bara tvungen att fota den här.

Här står bilarna uppställda.

Full fart genom kurvorna.

Vaddå för stor jacka, närå, det är en långrock. ;-)

Rasmus och Theo hjälps åt.

Men han kan allt själv, vår älsklingspojke!

Ludvig var också på plats men han var där med sin pappa och de satt på annan plats men killarna har haft jättemycket att prata om. Speciellt när prinsen hade snurrat...

1 kommentar:

  1. Kul! Jag var och kollade första året de hade race i gbg. Eftersom jag inte är något större fan av motorsport (eller sport i allmänhet) så räckte det gott och väl för mig. Nästa gång gör de ju bara samma saker igen ;)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...