Sidor

Leta i den här bloggen

onsdag 15 juni 2011

Jodå, vi lever!

Jag mår inte helt ok bara och har helt enkelt inte så mycket ork över just nu.

I morgon är det Drottning. Silvias Barnklinik på Östra som gäller. Svett-test och röntgen av mage, hjärta och lungor ska Molly få genomlida under dagen. Vi ska vara där kl 8 och sista röntgenundersökningen ska vara klar vid 16-snåret, så det blir en lång dag.

Dagen har jag, till större delen, tillbringat i horisontalläge och Labbe fick åka och plocka hem småtrollen på eftermiddagen. Och här hemma så var Lisa så snäll och tog med dem ut, för de hade ofantliga mängder energi kvar, trots en intensiv förskoledag.

Nu är de dock ordentligt isängstoppade, så nu är det dags för yra mamman att göra detsamma. Jag ska bara ta en liten tur ut i trädgården först och se om jag kan få en skymt av månförmörkelsen bakom alla moln.

Och det kommer Danmarksbilder, jag lovar! ;-)
Published with Blogger-droid v1.6.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...