Sidor

Leta i den här bloggen

måndag 16 maj 2011

Och så var det då dags för nattning...

Vilket går som förväntat! Dvs inget vidare...

Trams-Trollet är hur pigg som helst och förstår absolut inte varför vi tycker att hon ska sova. Att klockan är 10 på kvällen och att hon ska gå upp 06.30 i morgon har hon inget som helst begrepp om. Hon är pigg och det är ljust ute, då ska man inte sova! End of discussion!

Men skam den som ger sig, jag är den som är envisast av oss ;-) Om inte jag somnar först...

Jag måste bara få visa vad jag fick av två av mina simskole elevers mormor.

Detta halsband och örhängen har hon gjort till mig! Visst är det fantastiskt vackert! Ser ni den lilla blomman och ugglan?

Nej, nu får jag ägna mig lite åt Molly hon ligger och sjunger en egenkomponerad sång på högsta volym; Min mamma, min gacke, Ja åcka Audi, nä Ja åcka yota, pappa åcka lattbil, Ja ätta tåtta, Ja ätta gacketåtta, min mamma, Ja äcka dej...
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...