Sidor

Leta i den här bloggen

måndag 16 maj 2011

Nu är jag nog klar! Tror jag... Med uppdateringarna alltså!

Jag har ägnat hela förmiddagen åt att uppdatera allt det som har halkat efter pga Blogger- och Filurstrul men nu ska det nog vara klar. Det enda som är riktigt urtråkigt är att några av  kommentarerna från 
"Vår älskade Molly fyller 2 år!" har försvunnit, de som skrevs innan just det inlägget försvann. :-(

Inläggen har jag lagt på respektive datum, för min egen skull, annars har jag ju ingen aning om vad jag har gjort och när. ;-)

Nu ska jag och Molly strax åka till Vattenpalatset och det blir en lite annorlunda upplevelse för mig. Det är nämligen första gången sedan 2007 som jag åker dit och badar utan att vara anställd där. Jag jobbade min sista dag igår i och med att söndagarnas kurser plockas bort och det är enda dagen som jag kan jobba där. Det känns jättetråkigt och jag kommer sakna det så mycket. 

Men vi kommer ju gå dit som elever i flera år framöver i alla fall! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...