Sidor

Leta i den här bloggen

onsdag 13 oktober 2010

Stackars lilla mig...

Usch! Jag är sjuk! Inte så där lagom, ligga på soffan och kolla tv- sjuk, utan sova hela dagen- sjuk! Ont, ont, ont i allt som går att ha ont i...

I går var dessutom Theo och Molly hemma också. Inte så kul att ha en mamma som bara sover. Tur då att Lisa hade kort dag i skolan och kunde hjälpa mig!

Vinterdäcksäsongen har ju kört igång så "smått" och dessutom så har ju en av killarna som kör jouren slutat, så Labbe har ju jobb upp över öronen. Visst, man ska ju vara glad för att vi har jobb men just nu när jag är sjuk??

I dag har det varit lite lugnare. Theo och Molly har varit på sina förskolor på dan och nu på kvällen är Labbe faktiskt hemma.

Jag lyckades med nöd och näppe hämta hem barnen förut. Och väl hemma sprang Theo över till Isak och Molly somnade.

Jag skulle egentligen ha varit på ett möte nu på kvällen och hade lyckats ordna barnvakt och allt och så är man sjuuk! :-(

Nä, nog med gnällande, jag blir ju säkert frisk snart!

Måste bara rekomendera boken jag läser just nu: "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" av Jonas Jonasson. Den är så kul! Man får tänka sig för när man läser den, för man sitter och småfnissar hela tiden.

Så nu ska jag sätta mig och småfnissa en stund innan jag somnar!
Published with Blogger-droid v1.6.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...