Sidor

Leta i den här bloggen

tisdag 20 juli 2010

Kåsjödopp! Igen...

Bad igen! Bloggen består nog till 50% av badtillfällen??
Men det är ju så kul att bada! Denna gången hade vi sällskap av Maria och William, som precis hade kommit hem från USA. De var verkligen badsugna, hade visst inte blivit så mycket av den varan "over there", trots en otrolig hetta! Vi hade en mycket trevlig eftermiddag på stranden, med den obligatoriska pastasalladen och kaffet! Maria hade med sig jättegoda kakor som Molly adopterade snabbt. Hade tänkt sig att spara för senare bruk...

William och Theo bygger kanal. William fick jätteswing på snäckan han grävde med, han glömde bara att kolla bakom sig...

Ludvig är ju ganska kaxig av sig... Å, jag ska minsann hoppa från 10an, Lucas kunde ju... Men han var visst tvungen att värma upp på de andra höjderna först. Jag ville inte att han skulle vara borta vid hopptornet själv, så han fick två hopp på sig, under Marias övervakning. Han hoppar raskt från 7an och kliver sen självsäkert upp till 10an men där tar det stopp!! Det gick bara inte! Han får klättra ned igen :(
Kommentaren när han kommer bort till oss: men hade jag bara fått några hopp till på mig på 7an så hade jag vågat! Jaha, då blev det visst mitt fel ;)

Vår lilla frusna fisk!

Här är gunghästen som Molly vann på Liseberg i söndags! Hss, hss, säger hon och skrattar!

Efter badet följde Maria och William med hem till oss. Vi lagade mat och hade det jättetrevligt! De har ju varit borta i flera veckor nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...