Sidor

Leta i den här bloggen

fredag 4 oktober 2013

Sonen är åter i tryggt förvar!

Fast det har han ju varit hela tiden, där nere i Krakow men nu är han på svensk mark igen och det känns bra. Det verkar som om gänget har haft en toppenresa! Många spännande och starka upplevelser som de kommer bära med sig genom livet. Att besöka ett koncentrationsläger påverkar en starkt...

De har även besökt en saltgruva och ätit god mat har jag förstått på twittrandet. Det har varit väldigt skönt att kunna följa dem nästan live och den här bilden är just från Twitter. Några bilder från sonen har jag inte fått ännu.

Själv är jag riktigt jobbigt vrålförkyld och har faktiskt varit hemma i dag. Just nu ligger jag i soffan och hostar så jag tror jag blir tokig. Dricker varmt, tar hostmedicin men inget hjälper. Jag vill soooova!!

Avslutar med den här lilla filmsnutten på en oerhört stolt tjej!
Titta på Molly kan slå en kullerbytta! på YouTube

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...